Jak zlepšit vztahy se zákazníky? 

Zákazník je vždy na prvním místě – tak to platilo, platí a bude platit. Žádná společnost by nemohla být úspěšnou, pakliže by za ní nestáli spokojení a vracející se zákazníci. A tak společnostem nezbývá nic jiného, než tyto vztahy se zákazníky ještě více pilovat. Jenže mnohé si pokládají otázku, jak vlastně na to? Jak zlepšit své stávající vztahy se zákazníky? 

Odpovídejte na jejich recenze 

Firemní zkušenosti jsou věci, na které by žádná firma neměla zapomínat. Bohužel se mezi námi najde stále více těch, které opravdu neodpovídají na zprávy ani recenze nacházející se na internetu nebo sociálních sítích. Jakákoli zpětná vazba je však klíčová, ať už se nese v pozitivním nebo negativním kontextu.  

Důvodem, proč odpovídat na zprávy nebo recenze jakéhokoli charakteru je, abyste dali ostatním najevo, že vám na jejich názoru záleží a že odpovídáte skutečně rychle.  

Textové zprávy fungují skvěle 

Pokud se naopak chcete svým zákazníkům spíše připomenout, neposílejte e-maily, i když se pro některou cílovou skupinu může jednat o ideální způsob, jak ji oslovit. Vhodné jsou textové zprávy neboli SMS, které člověku prakticky ihned vyjedou na displeji mobilního telefonu a nezapadnou do schránky spamů.  

Jak ale bylo nakousnuto, klíčovou roli hraje cílová skupina a její definice. Pokud se zaměřujete spíše na osoby starší, textové zprávy nebudou nejlepší cestou, ale naopak bude vhodnější jít směrem tradičních letáků.  

Zlepšuje interakci se zákazníky 

A budujte si tak kolem sebe komunitu. V ideálním případě lze zlepšit interakce pomocí sociálních sítí, kde budou lidé odpovídat na otázky, případně na cokoliv jiného. Na webových stránkách mohou přibýt kontaktní formulář nebo živé chaty, které zákazníka ihned napojí na člověka z firmy. 

Podobných interakcí nebo možností, jak více interakcí vybudovat je víc než dost. Další možností jsou například prodejní místa.